KARTA LOJALNOŚCIOWA – KARTA WYSOKICH SKOKÓW

KARTA WYSOKICH SKOKÓW! 

 

Od 16 stycznia uruchomiliśmy dla Was KARTY LOJALNOŚCIOWE! Kartę Wysokich Skoków otrzymacie kupując bilet na trampoliny.

Zbierz 4 pieczątki, a 5tą wizytę otrzymasz z -50%
Zbierz 9 pieczątek, a 10tą wizytę otrzymasz GRATIS!

 

Co musicie wiedzieć o Karcie Wysokich Skoków?

  1. Karta jest imienna - może używać jej tylko 1 osoba
  2. Karta dotyczy wyłącznie strefy parku trampolin
  3. Za każdą określoną ilość pieczatek, otrzymacie rabat

Koniecznie zapoznajcie się z regulaminem Kart Lojalnościowych!

UZYSKANIE I UŻYTKOWANIE KARTY LOJALNOŚCIOWEJ

1. Lubisfera - Rozrywkowy Park Sportowy w Lublińcu (zwanego dalej „Regulaminem Ogólnym”)
2. Korzystanie z Karty Lojalnościowej jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu Ogólnego obiektu Lubisfera - Rozrywkowy Park Sportowy. Każdy, kto otrzymał Kartę Wysokich Skoków zwaną dalej Kartą Lojalnościową powinien zapoznać się z niniejszym regulaminem.
3. Program Kart Lojalnościowych wchodzi w życie z dniem 16.01.2023 r.
4. Kartę Lojalnościową można otrzymać w Recepcji Lubisfery - Rozrywkowy Park Sportowy.
5. Karta Lojalnościowa dotyczy tylko i wyłącznie Parku Trampolin - nie łączy się z Parkiem Dmuchańców. W przypadku chęci skorzystania z Dmuchańców należy zakupić bilet zgodnie z obowiązującym cennikiem.
6. Karta jest wydawana indywidualnie dla każdej osoby w sposób jaki narzuca obiekt.
7. Posiadacz Karty za każdy zakupiony indywidualny bilet dla siebie, otrzymuje pieczątkę.
8. Posiadacz karty zbiera pieczątki aż do uzyskania danego rabatu bądź darmowego wejścia na trampoliny, w zależności jaką kartę posiada.
9. Uzyskanego rabatu bądź darmowego wejścia nie można przenieść na osoby trzecie.
10. Bilety jakie uprawniają do otrzymania jednej pieczątki:
- jednorazowy jednogodzinny bilet na trampoliny
- jednorazowy dwugodzinny bilet na trampoliny
11. W celu otrzymania pieczątki, Posiadacz Karty zobowiązany jest przedstawić Kartę Lojalnościową w momencie zakupu biletu wraz z okazaniem legitymacji.
12. Pracownik recepcji nie jest zobowiązany, aby dopytać o kwestię posiadania Karty Lojalnościowej.
13. Posiadacz Karty nie może uzyskać pieczątek za wejścia zakupione dla osób trzecich.
14. W przypadku zniszczenia, zgubienia lub kradzieży Karty, klientowi nie przysługuje prawo do otrzymania duplikatu karty.
15. W przypadku zapomnienia karty, nie można otrzymać pieczątek na podstawie paragonu z innego dnia.
16. Użytkowanie Karty Lojalnościowej nie łączy się z innymi promocjami aktualnie obowiązującymi w “LUBISFERA”, otrzymanie pieczątki możliwe jest tylko podczas zakupu biletu w regularnej cenie na miejscu lub online.
17. Karta Lojalnościowa nie dotyczy karnetów, darmowych biletów oraz voucherów.